Troll-(A)-ktiko: Νίκος Μιχαλολιάκος, "παίρνω ναρκωτικά από τα 20"

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Νίκος Μιχαλολιάκος, "παίρνω ναρκωτικά από τα 20"


Λίγοι γνωρίζουν το δράμα του ! Ο κακός ηγέτης που βγήκε στις οθόνες με 450.000 ψήφους δήλωσε χωρίς περιφράσεις στη δημοσιογράφο Ελένη Τσίπα πως παίρνει ναρκωτικά από 20 ετών.
Διαβάστε την αποκαλυπτική συνέντευξη:

-Ξεκίνησα από μικρό παιδί στην ντρόγκα, πήγαινα στον πατέρα μου και σε ένα θείο μου πράμα που μου έδινε ένας μαλλιάς στην πλατεία.
-Και πως ξεκίνησε το δράμα σας;
-Κάποια μέρα πείναγα. Ο θείος μου είπε να πάω να του φέρω τη ζάχαρη, αυτή τη συγκεκριμένη, από την πλατεία. Στο δρόμο έβαλα λίγο το δάχτυλο στο σακουλάκι και έχασα τον κόσμο. Ζαλίστηκα και έπεσα σε ένα χαντάκι. Ξύπνησα το βράδυ, με έγλειφε ένας σκύλος.
-Και από τότε, πως έγινε συνήθεια ;
-Kοίταξε, μου άρεσε και έκοβε την πείνα, μετά από αυτό έκανα 3 μέρες να φάω, δεν πείναγα καν, ούτε και με πόναγε τίποτα από το ξύλο που μου έριξε ο πατέρας μου.
-Και αρχίσατε συστηματική χρήση;
-Ναι, κάθε φορά που με έστελναν στην πλατεία έβαζα ένα σαλιωμένο ξυλαράκι στη σακούλα και μετά το έγλυφα σιγά-σιγά. Προλάβαινα να πάω στο σπίτι, αλλά μετά έπρεπε να κρυφτώ στο μαντρί μιας θείας μου για να κάνω κεφάλι. Για να δικαιολογηθώ στη θειά έλεγα πως πάω να ταΐσω τις κατσίκες.
-Και δεν σας κατάλαβε κανείς;
-Και βέβαια με κατάλαβαν. Μια φορά με έπιασε η θεία να κάνω σεξ με μιά κατσίκα, πήγε στον πατέρα μου έξαλλη και τούπε "ο γιός σου έχει τρελλαθεί, γαμάει την κατσίκα και φωνάζει πάρτα μωρή Μάρθα Βούρτση, μάζεψέ τον γιατί πάω στη χωροφυλακή". Ετσι, με διαολόστειλαν στο στρατό και μάλιστα νωρίς-νωρίς.
-Εκεί πως ήταν τα πράγματα;
-Φρίκη. Δεν έβρισκα πράμα τότε. Είχα ένα μπάρμπα για βύσμα, τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω να με μεταθέσει, με έστειλε στην Ελευθερούπολη που είχε μπάφο ντόπιο που έβγαινε στο Νέστο μόνος του. Χορτάρια, δεν κάνουν τίποτα αυτά. Εφτασα να το ανακατεύω με μπαρούτι και βενζίνη για να γίνει κάπως δυνατό.Με πιάσανε όμως και με καθαιρέσανε.
-Ναι, είσασταν δόκιμος αξιωματικός
-Με κάνανε αρβυλοφύλακα, αλλά βρήκα την ησυχία μου.
-Και πως ανακατευτήκατε με την πολιτική;
-Μετά το στρατό μου είπαν να κάνω κάτι για να εξασφαλίζω ένα μεροκάματο, να παραδίδω πράμα σε κινηματογράφους που έρχονταν και το παίρνανε άλλοι. Πάντα πήγαινα μια βαριά τσάντα, αλλά δεν μπορούσα να δω τι είχε, η συσκευασία ήταν σκληρή κι έτσι δεν δοκίμασα από αυτό. Για ένα περίεργο τρόπο μετά γινόταν κάτι και χανόταν το πράγμα, κάτι βόμβες βάζανε αναρχικοί και με κατηγόρησαν στο δικαστήριο. Ευτυχώς καθάρισε ο μπάρμπας.
-Η γνωριμία σας με την κυρία Ζαρούλια πως επέδρασε στη ζωή σας.
-Η Ελένη κατάλαβε αμέσως τι γινόταν. Τη γνώρισα σε ένα μπουρδέλο που πήγα μια φορά, μούπε μετά πως ήταν ιδιοκτήτρια αλλά της άρεσε να δουλεύει στην επιχείρησή της. Μού'δινε λεφτά και ζητούσε μόνο ο μπάρμπας να τη βοηθήσει να φέρνει πιτσιρίκες από την Αφρική στο μαγαζί.
Με τον καιρό γνωριστήκαμε καλύτερα και παντρευτήκαμε. Οι δουλειές πήγαιναν καλά αλλά απλωθήκαμε πολύ και είπαμε να κάνουμε και κόμα. Επειδή όμως είμαι χρήστης, η Ελένη τόστεισε με τον ανηψιό μου που ήταν σε μια ομάδα οργανωμένων φιλάθλων και πλέον ελέγχουν όλους αυτούς που διακινούν το πράμα.
Κάθε μέρα μου φέρνουν το καλύτερο, αλλά μου παίρνει ώρα να συνέλθω και άμα περάσει η ώρα νευριάζω. Τρώω πολλές ώρες να πηγαίνω στη βουλή, τι τάθελα αυτά. Εμένα με νιάζουν άλλα πράγματα.

3 σχόλια:

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :