Troll-(A)-ktiko: Ερωτευμένη με αναρχικό. Και μετά?

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Ερωτευμένη με αναρχικό. Και μετά?

Καλησπέρα σε όλους, 
θα είμαι σύντομη και περιεκτική. Αυτή τη περίοδο, σπουδάζω Αθηνα, 
κατάγομαι από Κύπρο, όπου οι πολιτικές διαφορες αναμεσα στον κοσμο δεν ειναι τοσο αισθητες, 
σε συγκριση με αυτες που παρατηρω οτι υπαρχουν στη σχολή μου. 
Δεν ειναι οτι εγω ακολουθω φανατικα μια συγκεκριμενη ιδεολογια και ουτε εχω καποιο 
θεμα να κανω γνωριμιες / φιλιες με αριστερους. ( σημ. καταγομαι απο 'δεξια' οικογενεια ).  
Να μην πολυλογω, κατεληξα να ειμαι ερωτευμενη με ενα ατομο το οποιο ακολουθει φανατικα την αναρχικη ιδεολογια.  
- και το ερωτημα μου ειναι :   σχεση αναμεσα σε αριστερο αναρχικο μπορει να δημιουργηθει  με καποια σαν εμενα 
που τυχαινει να καταγομαι απο πλουσια οικογενεια - χωρις να θελω να προβαλω οτιδηποτε.
Ευχαριστω προκαταβολικα για το χρονο που θα αφιερωσετε για την απαντηση σας, μου ειναι απαραιτητη!!   Κ.
η συνέχεια εδώ

1 σχόλιο:

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :