Troll-(A)-ktiko: Ανέκδοτα με φασίστες

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ανέκδοτα με φασίστες

Δύο φασίστες συναντιούνται στο σπίτι του ενός για να κανονίσουν μιά "δουλειά". Ξαφνικά καίγεται η λάμπα και πέφτει σκοτάδι. Λέει ο ένας στον άλλον:
-Πάη το φος
-Που πίγε?
-Δεν κσέρο, κάτσε να το πσάκσουμε
Αρχίζουν  να ψαχουλεύουν πράγματα, να ανακατώνουν σπεπάσματα και να πασπατεύουν στα τυφλά.
Κουράστηκαν και έκατσαν στο πάτωμα

-Νομήζο κσέρο που ίνε !!!!! λέει ο ένας και σηκώνεται σφαίρα, εδο, εδο στο πσιγήο κρίφτικε !!!


-
Ένας φασίστας  με τη γυναίκα του στο δρόμο ρωτάει έναν ταρίφα:
- Πώσα θες για να με πας ααιροδρόμηο;
- Έεε... δεν ξέρω περίπου 40 εβρό.
- Και δε μου λαις, πόσα θές για να πας εμαίνα και τη γιναίκα μου μαζή;
- Εεε... το ίδιο κύριε περίπου
40 εβρό. (γυρνάει ο φασίστας στη γυναίκα του)
- Hδες μoρή, φράνγκο δεν ακσίζεις.


Ενας φασίστας πάει στον ψυχίατρο
- Γηατρέ μου, έχω πολλά νέβρα. Όπου πηγαίνω θέλο να ρήχνο κσίλο.
- Μάλιστα .... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυμό σας αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;
- Ναι ... Γιατή; Τραβάς κάνα ζώρη; 



2 φασίστες κουβεντιάζουν να πάνε στα κοντινά γραφεία να δούνε μια επιμορφωτική ταινία. 
-Τι θα  δούμαι καμνια θριλεράρα? Το δωλωφόνο με το ηλεκτρηκό πριόνη?
-Ησος, τι υπώθεση έχει αφτή?
-Ε, 1 τραιλός με 1 ηλεκτρηκό πριόνη τριγυρνάη στη μπώλη και σφάζει κόζμο.
- Καλά ρε πόσι μπαλαντέζα έχη ο άπλιτως?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :