Troll-(A)-ktiko: Γράμμα του Λαγού από τη φυλακή προς τον Δένδια

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Γράμμα του Λαγού από τη φυλακή προς τον Δένδια

Κυρ' υποργέ, 
Στα  ερωτίματά μου δεν απαντάς. 
Παλιά γελάγαμαι γηατί φενόσουν σοβαρώς αλλά δεν γελάμαι τόρα. Γιαφτό δείξε μας που μαίνεις εσύ και που εγώ. Δείξε μας  καταθαίσεις πούχεις στις τράπεζες εσύ και τι εγώ. Πες μας με πόσους αστυνωμηκούς συνοδία  εσύ και με πόσους εγώ, γιατή έχω κεγώ.
  Τα   σκυλιά σου που έστειλες και μου νγγρέμισαν το σπίτι, τι έγιανε, θα το φκιάσουν;

 Δεν βρήκαν τελεικά ούτε πρέζα, ούτε γκάνια, ούτε πουτάναις, ούτε λευφτά; Τα βαλιτσάκια της ΕΥΠ   τη βρήκαν; 
Μήπως οι φίλοι σου είναι μασώνοι;  Τρέμεται. Ξέρεται την αλήθγια.  Υ.Γ. Περιμένω την απάντησή σου. 
  Με τιμή και απόλυτη αφοσίωση.
Γιάνης Λαγός

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :