Troll-(A)-ktiko: Μερικά νέα και πρωτότυπα ΜΓΔ (updated! βρείτε κ άλλα!)

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Μερικά νέα και πρωτότυπα ΜΓΔ (updated! βρείτε κ άλλα!)

updated! βρείτε και άλλα!

Έχουμε λοιπόν:

Βρήκα τον Γιάννη βουτηγμένο μες στην άσπρη σκόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μαλάκα έβγαλα απ την χειροβομβίδα την περόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Στον πάγκο έχω καρπούζια και λεμόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Τα mewtwo δεν είναι γνήσια, θαρρώ πως είναι κλώνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μικρό μου πόνυ, μικρό μου πόνυ
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

....
Κάτι μάλλον με καυλώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αν υπάρχουν πολλοί Δίες, υπάρχουν πολλοί Κρόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Περάσανε μέρες, μήνες και χρόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Γουρούνια, μπάτσοι, δολοφόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Είμαι μόνος, είσαι μόνη;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Φόρα την ζώνη ο ΜΚ γκαζώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Θαρρώ πως κάποιος μου τον χώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Είμαι γκόμενα του Σύλβιο Μπερλουσκόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ξεσαλώνω, ξεσαλώνεις, ξεσαλώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ο Παπανδρέου και καλά το έλλειμμα μειώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μας γαμάνε οι Μασώνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ήρθαν οι Μασώνοι ποιος μας σώνει;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μου πεσε στο πόδι αμόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το σχολείο με αγχώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Τριγύρω κύλινδροι και κώνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μαλάκα κοίτα την γειώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το πεπόνι παγώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το παγώνι δεν πεπόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Βούλωσε πάλι το σιφόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Σπάσαν τα νερά, την πιάσανε οι πόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ρε αυτός τα κουκουλώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αυτό το άρθρο σε ξενερώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Βρήκα ένα μακαρόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η λάσπη σε λασπώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ώπα να ένα γαλόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αν χιονίζει ρίχνει χιόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Δεν είναι αιθέρας μα κετόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αγόρασα μια νέα αγχόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Έγραφε ένα κουπόνι:
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Πάντου γίνονται φόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ο καρκίνος μας σκοτώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το πουλί σου ζαρώνει;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Σου αδειάζει το πιστόνι;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ένα πράγμα διαπιστώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Μας τον κάνατε πουστρόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Να κ η καμαριέρα που το κρεββάτι στρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Πήγα κ ήπια ένα μπυρόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Είσαστε αδέλφια μας και μεις αδελφοκτόνοι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Την γκόμενα σου κουτουπώνει;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Καλέ τούτος με γκαστρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το παντελόνι το γαζώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αχ η φλόγα μας φουντώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Την έχω πιει με Bob Katsioni
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Βγαίνω μια στο μπαλκόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Την γκόμενα σου την φασώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Τα λεφτά σου αυτός σουφρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Σου χει λυθεί το κορδόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η απονεύρωση σε απονευρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Το τηλέφωνο γραπώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Είμαι μέγα ραπερόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Οι Celtics είναι στην Βοστόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Δεν έχω μαρκαδόρο μα κραγιόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Σε χτυπάω με καδρόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η βεντούζα βεντουζώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η παρτούζα παρτουζώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Κοίτα κει πολλοί βαρώνοι!
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Βρήκα βυζιά με σιλικόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ρε τον πούστη σε στουμπώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Προσοχή λερώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Θέλω λίγο πεπερόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Σπάστε στο ξύλο το πρεζόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Γιατί το κρύο δεν κρυώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι;

Σου έχωσα στον κώλο τρομπόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Φούσκωσα ένα μπαλόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Άδειασα ένα μπιτόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η κυβέρνηση μας φακελώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η γκόμενα μου μου ζήτησε να αγοράσω ταμπόν ή
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Αγόρασα Κρυσταλλική Μεθαδόνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Πήγα βόλτα ως την Μεθώνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Η μυρωδιά σας με σκλαβώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Επ τι λέει ρε Αντώνη;
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Γουστάρω τον Ομέρ Βρυώνη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Κανείς δεν μας λυτρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ένα κέρατο φυτρώνει
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Έχω υδραυλικό τιμόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Άκου πέρα το τριζόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Δολοφονώ ένα μπατσόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Με πονάει το σαγόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!

Ο Γαύρος δεν κουνάει το σεντόνι
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι!
απο ενα αλλο μπλογκ...

απο αναγνωστες :


Απο police academy μου αρέσει ο Mahoney
Μπάτσοι,γουρούνια,δολοφόνοι

Όταν τρώω κρέπα πάντα με λιγώνει
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι!

Δεν πρέπει κάθε σύνθημα με όνι να τελειώνει,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι...

το antivirus στο pc μου σαρωνει
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι ...

βλεπω το κακο να τριτώνει
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

τα γαιδουρια λεγονται κ ονοι
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

τον πανουλη μια γκομενα τον μουνοδουλωνει
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Γουστάρω τον Βαζέχα, γουστάρω και τον Δόνη
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Στην Κουντουριώτου κάνουνε σύναξη οι μασώνοι,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Ποτέ σου δε σου άρεσε στο Godfather η Conny,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Τα δόντια σου ειν'κάτασπρα. Ολόλευκο σεντόνο,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Στο Βιλαμπάχο τέλειωσαν, μάζεψαν και τη σκόνη. Στη Βιλαρίμπα,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Και στην Αθήνα χιόνισε, μ'ακόμη δε το στρώνει,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Της Πάτυ ο Ματίας της τονε καρφώνει,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Είμαι του texas hold'em το παικτρόνι,
Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Ο σουρεαλισμός όλους μας ενώνει,
μπάτσοι, λουλούδια, ανεμώνη.

Την βότκα μου την πίνω με λεμόνι,
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι.

και τωρα ενα συνθημα που ολους μας ενωνει.
μπατσοι ανοητοι παλιοχαρακτηρες , εσεις πουλατε τους αναπτηρες

πηδιέσαι μ'οποιον ναναι,μη μου ζητας συγνωμη
μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι.

Τι είναι αυτά που σφυρίξες ηλίθιες Τριτσώνη
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Ο σκύλος μου τρελάθηκε, με γάτες ζευγαρώνει
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Έκοψα το πόδι μου με μυτερό πριόνι
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Tα ποδια μου κρυωνουν, ο κωλος μου παγώνει
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Οταν ήμουν μικρός μου σκάγαν το μπαλόνι
Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

4 σχόλια:

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :