Troll-(A)-ktiko: True Story bro... [ Νικητής Ftw ]

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

True Story bro... [ Νικητής Ftw ]

-> http://www.youtube.com/watch?v=DerCKzxs358
- Ο πατέρας μου μέσα σε μια μέρα έχασε στο χρηματιστήριο ότι κέρδισε μια ολάκερη ζωή.
Δεν άντεξε... Αυτοκτόνησε.
- Φιλαράκι... Ειλικρινά, μέσα απ' τη καρδιά μου λυπάμαι. Αλλά μη νομίζεις, και εγώ αυτό το διάστημα ζω μεγάλα οικογενειακά προβλήματα. Ο πατέρας μου έχει καρκίνο... Η μάνα μου ξενοπλένει για να τα βγάζουμε πέρα. Η κοπέλα μου... Άστο, άστο τώρα, που να στα λέω.
- Πνίγεσαι δηλαδή. Μεγάλη βρώμα η κοινωνία σήμερα
- (γέλια) Όπως ακριβώς το' πες.
- Τι δουλειά κάνεις ρε;
- Με κομπιούτερ, εσύ;
- Εγώ σπούδαζα ναυπηγός... Αλλά με την αυτοκτονία του πατέρα μου αναγκάστηκα να παρατήσω τις σπουδές μου στο 3ο έτος και γύρισα πίσω. Ήμουν και ανυπότακτος... Εντάξει, τα τακτοποίησα αυτά. Ένιωθα μόνος, καταλαβαίνεις; Πολύ μόνος. Ήρθε και το στρατιωτικό και κόντεψα να σαλτάρω. Εγώ πάντως βρήκα τη λύση, και δε μου καίγεται καρφί για τίποτα...
- Πώς;
- Στο καρνάγιο.
- Δηλαδή;
- Αυτοί που' χουν το καρνάγιο ήταν φίλοι του πατέρα μου. Και όταν έχω έξοδο πηγαίνω και κάνω κανένα μεροκάματο.
- Ε, και;
- Και... Κάθε σαββατοκύριακο που λείπουν, πηγαίνω αράζω σε μια βάρκα και κοιτάω το νησάκι απέναντι... Ανάβω και κανένα τσιγαριλίκι, φέρνω και κανένα μικρό, ξανθό πιπίνι.
- Τσιγαριλίκι, δηλαδή, καπνίζεις...;
- Ναι ρε, χασίσι, τι; ντρέπεσαι να το πείς; Τι φοβάσαι; Σαν το τσιγάρο είναι και χίλιες φορές καλύτερο. Μετά από δυο τρεις τζούρες χαλαρώνω τελείως, τη κάνω χωνί... Αράζω... Τη κάνω τζαμάουα... Και είμαι τέλειος.
- Τζαμάου ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άντε γράψε μας την μαλακία σου :